Il Mattatoio

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

San Miniato Basso, Italy

Tuscan restaurant· Italian restaurant

Il Mattatoio Reviews | Rating 4.3 out of 5 stars (6 reviews)

Il Mattatoio is located in San Miniato Basso, Italy on Via Tosco Romagnola Est, 1. Il Mattatoio is rated 4.3 out of 5 in the category tuscan restaurant in Italy.

Address

Via Tosco Romagnola Est, 1

Price range

$$

Phone

+39 571419089

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsLate-night food

Open hours

...
Write review Claim Profile

A

anbumalar chinnasami

The place is nicely located. Decorated Wells's if we are in a slaughter house Good ambience Tasty Tuscany food ...

A

Agapi Moundrianaki

Very nice place! We got there accidentally, searching a place to have dinner, after our arrival to the airport of Pisa, on our way to Montelupo. The quality of the first materials was excellent (very good meat and vegetables!), the pasta was really fantastic, and we really enjoyed the wine. Nice and caring service and interesting ambient. Good balance between the prices and the quality offered.

G

Giulia Biondi

Top

Y

Ylenia Chiti

Il posto è carino, ha mantenuto molti degli arredi originali del vecchio mattatoio. Cibo semplice ma la materia prima di qualità. E si sente. Unica nota stonata il servizio, molto, troppo semplice!

G

giacomo lardieri

Ambiente piccolo ma accogliente, molto curato. Tavolo da sei, con due bambini, tavoli ben disposti, con discreto spazio fra gli stessi. Molto cordiale il personale. Abbiamo preso due antipasti, pasta fritta, prosciutto crudo e crema di fegatini: particolare la pasta fritta, personalmente non troppo apprezzata, ottimo il prosciutto e la crema. Come primi buoni i pici cacio e pepe, e discrete anche le pappardelle al cinghiale, di secondo non mi ha particolarmente colpito il galletto, mentre ho trovato ottima la bistecca e buono il filetto. Non male i dolci. Buono il menù per i bimbi, composto da cotoletta e patatine, non la solita roba congelata, ma pietanze di qualità anche x loro. Il servizio è stato un po' lento, probabilmente per i troppi clienti del locale, tuttavia il personale è stato sempre gentile e disponibile.

A

Alessandro Bellini

Locale molto carino e rilassante personale gentile prezzi normali. Molto pulito. Locale che ricorda un vecchio mattatoio. Carne buonissima specialmente la bistecca. Primi molto buoni e gustosi.lo consiglio.